luni, 13 decembrie 2010

Santierul de la partie - Piatra Neamt

Acum cateva zile (miercuri - 8 dec. 2010), am ajuns si eu sa "ma dau" cu telegondola din Piatra Neamt. Sus ... am constatat ca nu a fost cea mai buna idee pentru vremea asta, asta pentru ca se lucreaza - e un adevarat santier :) Si unde e santier ... e si noroi, mai ales dupa topirea zapezii de week-end-ul trecut. Asta e ... dar daca tot am ajuns...:

Telegondole - ultimii 2 piloni

Santier si ... noroi :)
Eu chiar sunt curios ce o sa iasa aici ... 



Nice, huh ?
Elefantu' de turnat beton
Partia, Pietricica si "gara" telegondolei. In dreapta va fi hotelul, din ce stiu eu.

Teleski-ul si partia.
Sa vedem cum va fi peste 2 saptamani...
Din ce am inteles, in doua saptamani va fi gata, asta probabil daca ii lasa vremea ... Deci ... de revenit, daca nu pentru ski macar sa vedem ce a iesit. Cred ca era mai bine daca se finalizau toate lucrarile ceva mai devreme, dar daca nu s-a putut .... mai bine mai tarziu decat niciodata :)

Piatra Neamt - din telegondola

1 comentarii:

jelly beans spunea...

that's pretty cool! greetings from Barcelona.

www.kamjey.com

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...