marți, 23 noiembrie 2010

Colectia Muzeala Colti

Cum povesteam aici, dupa ce am renuntat sa mai urc spre Lacul Vulturilor, am hotarat sa vizitez alte "obiective" accesibile din traseul Buzau - Brasov. De colectia Muzeala Colti (sau Muzeul Chihlimbarului, dupa cum mai este cunoscut) nu stiam foarte multe, asa ca am hotarat sa ajung si acolo cu speranta ca nu voi gasi lacatul pe usa :) Si ... am avut bafta:

Colectia Muzeala Colti - Muzeul Chihlimbarului
Lemn fosil
Lemn fosil
Unelte
Lemn fosil cu chihlimbar
Chihlimbar prelucrat
Chihlimbar
Chihlimbar prelucrat
Barita
Cuart, pirita, galena
Chihlimbar "masiv" - neprelucrat
Nu povestesc mai mult, pentru ca muzeul merita vizitat. Pe langa colectia de chihlimbar, muzeul prezinta o parte din istoria zonei - schiturile si locuintele rupestre din zona Buzaului, unele dintre ele fiind considerate locuite inca din preistorie. La parter exista si un mic magazin cu diverse "suveniruri" din chihlimbar.
Taxa intrare: 6 RON, Taxa foto: 20 RON.

Pentru cine are timp, probabil o excursie ceva mai sus, in zona Alunis - Nucu unde se gasesc locuintele rupestre, ar fi destul de interesanta.

Traseu GPS: Bucuresti - Vulcanii Noroiosi - Colti

Vizualizaţi Bucuresti-Vulcani-Colti pe o hartă mai mare

2 comentarii:

Amber spunea...

Imi place ca atunci cand pui cursorul pe poza poti sa "Click here to share" :D.

Nu ii zice in engleza amber la chihlimbar? :D

Mike spunea...

Ba da, probabil de asta chihlimbarul se mai numeste si "ambra" la noi ;)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...