luni, 1 noiembrie 2010

Acum un an ... pe Transfagarasan (1 nov 2009)



       Acum un an am fost in plimbare de o zi spre Transfagarasan, impreuna cu niste prieteni din Sibiu. Cum se anuntase vreme destul de nefavorabila (ninsese mult cu o seara in urma), nu stiam daca putem urca pana la Balea Lac, asa ca am hotarat sa mergem intai la Pastravaria Albota. A fost o zi frumoasa, deci merita sa pun si aici cateva fotografii ;)


Pastravaria Albota
Pastravaria Albota
Dupa popasul la pastravarie (unde am si mancat, pentru ca asa ceva nu trebuie ratat niciodata la o pastravarie ;) ), am hotarat totusi sa plecam spre Balea.

Transfagarasan
Cateva fotografii inainte de a intra in ceata.



Pana la Balea Lac am urcat mai mult prin ceata, era o singura banda curatata dar se putea circula destul de bine. Totul era in ceata, dar ... 


... la scurt timp dupa ce am ajuns, ceata a inceput sa se imprastie ... 



... si in cele din urma crestele s-au lasat fotografiate, in lumina calda a apusului.




Seara pe Transfagarasan

Anul asta se pare ca iarna are de gand sa ajunga ceva mai tarziu. A nins acum 2-3 saptamani la Balea, dar s-a dus zapada... Asta e ... mai asteptam :D

1 comentarii:

Isabel Soriano spunea...

Excelentes tomas, Aqui la nieve apenas la veo, asi que agradezco las imágenes.
Un maravilla todas ellas!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...