joi, 9 septembrie 2010

Hmm, "furt" sau nu ? ("Rostul" - Bradut Florescu)

Eu am primit articolul pe mail (6 aprilie 2010). La sfarsit, era mentionat "(de pe blogul lui Bradut Florescu)". Mai exact, articolul "original" se afla aici: "Rostul" - Bradut Florescu, publicat pe 16 martie 2010.

Astazi am cautat din nou articolul, si am dat peste el pe jurnalul.ro, semnat de Elena Sofronie si publicat in data de 28 aprilie 2010. Fara ghilimele, fara vreo alta legatura catre blog-ul lui Bradut Florescu. Articolul pe jurnalul.ro.

http://www.jurnalul.ro/stire-miscarea-de-rezistenta/romaniei-i-a-disparut-rostul-542175.html

http://www.jurnalul.ro/stire-miscarea-de-rezistenta/romaniei-i-a-disparut-rostul-542175.html
Mie unul mi se pare putin ciudat sa gasesc acelasi text semnat de altcineva ...

3 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Rox spunea...

acum circule pe internet articolul ghilimelele de rigoare, insa semnat Dan Puric. momentan chiar sunt foarte curioasa cui ii apartine de fapt articolul.

Mike spunea...

Pai ... e simplu, ai gasit articolul publicat de catre Dan Puric înainte de 16 martie 2010 ? Nu cred :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...